Pages

Feb 5, 2016

2 kali

05/02/16

Hari ni saja 2 kali aku sentap.
Pertama sebab aku dikecam seorang yg kuat merungut.
Kedua nak mintak tolong, tapi mcm ape je.

Syahrul pun selalu ckp aku kuat merungut. Tapi ape aku kisah dia ckp. Bila Im ckp aku kuat merungut, aku sentap. Aku cuma ckp internet rumah aku problem n aku stress. Pastu dia compare dengan hp dia yg problem tp dia ok je. Tak ingat ke dulu carut kemain hp rosak.

Ah. Kita manusia ni memang selalu nampak salahnya org dari diri sendiri. Aku nmpk kesalahan org lain. Sama juga org lain nmpk kesalahan aku.
Bezanya cara nk terima saja.

Sigh.

Lepas tu mintak tolong jaga kedai. Bila tanya kenapa, kene sound "ya atay tak. Asyik banyak tanya" 

Terus aku konpius kau ni nk mintak tolong ke ape? Mamposlah tak boleh kalau dah mcm tu!
Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment