Pages

Feb 21, 2013

Respon

Relax, respect & respon.

Masih ingat?
Yang lahir tahun 80an tidak mungkin lupa.
Kalau lupa pun, mungkin perlu sedikit masa untuk ingat kembali.
Slogan 3R.
Tidak berapa pasti kenapa mereka menghentikan program tv tersebut.

Btw, bukan itu yg aku nk tekan kan sangat.

Aku : Eh, cuti minggu depan ada buat apa2?
teman : takde. Apsal?
Aku : ingat nak ajak pergi tioman. Murah. Satu malam RM70. Tak masuk yg lain2.
Teman : Ooo yeke..murah.. *terus diam*

Nampak tak?

So kita melalui respon kita tau jawapan dalam hati atau dalam kepal si teman.
Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment