Pages

Oct 8, 2012

Biarkan Aku Merinduimu

Sedih.
Rindu.
Sangat sedih.
Itu yang aku rase.

Pada lelaki yg sama.
Pada sebab yg sama.

Dosakah aku menyayangimu?
Ini bukan kemahuanku.

Bodoh kah aku masih tidak melepaskan?
Aku gagal pujuk hati ini untuk terus melupakan kau *sebak*

"Kau bukan perlukan aku, kau perlukan lelaki"

Hancur. Hancur hati aku membaca tak payah cerita.
Banjir air mata.
Bengkak mata.
Dan kau memang tak kisah langsung pasal sakitnya aku.

Salah siapa?
Tiada siapa.
Bukan salah aku.
Takdir.
Itu je paling kuat aku nk tabahkan hati.

Hadirmu tak pernah ku minta.
Pergi mu tak pernah ku rela.
Menyayangimu tak pernah ku paksa.
Membencimu tak pernah ku mahu.

Biarlah hati yg hancur ini memegang kuat pada cebisan perasaan syg yg tinggal.

Andai cebisan itu tak mahu terbang pergi, biarlah ia menetap. Aku rela. Soal hati ini, biar hati yg tentukan.

Izinku berteduh seketika,
merebah rindu pengubat duka.
Demi ku menyintaimu menyayangi dirimu meskipun sekadar dlm mimpi

Pengorbanan sudah lama jadi milikku.

Aku tidak tahu mengapa harus ku menyayangi dirimu, mungkinkah kau ada jawapan yg lain, teranglah padaku.

Im, aku rindu :(

posted from Bloggeroid

Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment