Pages

May 19, 2012

Anugerah

Assalamualaikum..

Ada satu perasaan indah menyelinap hati aku.
Rindu :)
Lain.
Bukan yg macam biasa.
Apa saja perasaan indah yg datang tu anugerah Allah kan?

Aku rindukan perasaan menyayangi org.
Aku rindukan perasaan rindukan org yg membuat aku tersenyum.
Aku rindukan dia *senyumsorangsorang*

Tak tahu nak explain mcm mana.
Perasaan rindu ni buat aku bahagia.
Sebelum ni kalau aku rindu, aku rase stress. Aku nak emosi. Aku nak nangis. Setiap kali rindu itu datang aku rasa mcm..Ya Allah..beratnya dugaan ini..buat aku tersiksa..

Tapi untuk kali ini, aku rasekan ianya anugerah.

Aku single.
Secara fizikalnya ya.

Hatiku pun..single jugak.
Tapi terima kasih Ya Allah untuk perasaan rindu ini.
Sebab buat aku bahagia.
Tanpa perlu aku beritahu pada dirinya.
Cukup hanya padaMu aku meluah.
Kau permudahkanlah segala urusan nya.
Jauhkanlah segala kesedihan hatinya :)

Aku rindu dia Ya Allah.
Kau jagalah keselamatanya.
Aminamin yarabbala'lamin.


*sekadar gambar hiasan*

posted from Bloggeroid

Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment