Pages

Mar 5, 2012

Suka Duka February Part 1

Bismillah..

Assalamualaikum!
Walaweyyyyyyyy!
Now 12.29 am.
Gigih tak gigih ai.

Malas cite panjang.
Saye nak cerita pasal suka dulu.

Yang pertama! Tahniah Aisyah! 100k for this February! Yeaaayyyy!

Yang Kedua, Holiday @ Penang with them! omg! Love u olll Meme, syila, yana, bedah, yun! even though tak cukup korum, still..owsemmm!! Sat! Tepek gambar sat! 


Gambar cukup banyak. So i choose random, cantumcantum jadi gini. ekekekekkekeke! Banyak lagi bersepah. Setakat yg mampu je la.

Evendow g Penang je, bukan g Paris, tapi yang penting with them that i love so much! *ni tengah cakap pasal suka, mmglah mood dok hepi. tunggu lah next entri*

So, part "duka"? HAHAHHAHAHAH! Demn. Part duka sure meleret lah wa cakap lu.
Sebab guwa kalau bab duka duka ni mmg semangat nak cerita penuh emosi.

Tapi nak amek ayat motivasi sket : ALLAH tidak pernah mengambil sesuatu yg kita sayang, kecuali menggantikannya dengan yg lebih baik *sebak*

I lost my phone on 29th February. Hebat! Aku akan ingat tarikh tu. Sebab dia muncul 4 tahun sekali. February tak 100% beri aku kebahagiaan. Aku lost. Memang aku ada niat nak tukar fon. Berangan aku nak amek Note @ tablet. But then...ahhh~ Aku tak mampu dah meratap tangis. Aku anggap bukan rezeki aku. Allah hanya bagi pinjam sekejap untuk aku tapi bukan tempoh masa yg lama. Sob2.

Never mind, kalau ipad 3 ni rege tak lebih dari budget aku, Insya Allah.
Kalau rege buat aku nganga, aku pakai 3310 je ah. *sebak untuk kali kedua*

Tapi aku harap duka di hari terakhir bulan February, membuka lembaran baru untuk March. Btw, yup.
Ia membuka lembaran baru dalam hidup aku. Aku eager balik nak start bisnes. Mmg niat aku nak start berniaga balik, tapi not really early March.

Tapi after what happen, I've no choice. Immediately aku bergolek2 meminta otak merangka action plan.

Ok, the good thing is, I've good supplier. Rasanya lah. Thanks to my job. I heart myjob sangat ketat even ia membuat aku gemuk. Oh, part 2 nanti aku akan cerita duka mengenai kegemukan aku.

Setakat ini sahaja B! Ok, c yu nexttaim ya!

Btw, everyday kita rindu someone. lol. HAHAHAHAHA. He's from Muar! Bestnye! eh2. Gedik!

*perasaan syg & rindu itu hadiah dari Allah :)*
 
peluk.ciom.pelok.ciom,
-Aisyah-
Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment