Pages

Feb 26, 2012

Betul Cakap Kakak

Bismillah..
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Hai Mr. B :)
Long time no see kan.
Lama ai abaikan yu :)
So sorrrrryyyyyyy. Mahap ampun maaf! Janji buat lagik! Heeeeeeee :P

Now, 2.08 am.
Now Listening to Set Fire to The Rain by Adele. T_______T
isk isk
Nangisss la dengar lagu ni.
Tak sihat :(
Tak boleh nak tido :(

Awak, saya minta maaf sangat.
Bukan niat saya nak lari ke ape.
Saya cuma lost dengan diri sendiri.
Saya rasa macam saya tipu diri saya sendiri.
Saya hipokrit.
Saya tipu awak.

Aisyah,
Aku tak tau apa dah jadi dengan hati kau.
Kadang2 aku persoalkan sama ada kau punya hati atau tidak.

Entahlah.
Aku tak tau kenapa aku semacam kene sumpahan.
Setiap hubungan baru, hubungan lama mesti makan hubungan baru.
Aku macam takut benci menyampah dan fobia dengan apa yang pernah berlaku.
Ya, aku tau kalau aku terus macam ni, aku tak kan kemana.
Kemana mana tu boleh.
Cuma tanpa arah tuju dan destinasi.
Berhenti kerana penat.
Melepaskan lelah, Keluhan.
Kemudian, teruskan lagi langkah.
Sekali lagi, tanpa arah tuju.

Aku tak kuat.
Hati ni dah terlalu rapuh untuk cuba bertahan.
Sehingga hati seperti tidak berfungsi.
Bila hati mati, akal juga seakan mati.
Bila akal mati, semuanya seakan mati.

Masya Allah Aisyah.
Kalau ayah tau, kau mesti kene ceramah sampai naik menyampah.

Betul cakap kakak,
Kalau aku betul2 nak,
Buat betul2.
Jangan bagi peluang dekat hati untuk disakiti.

Allah tu adil :)
Kalau kita kuat, insya Allah :)
Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment