Pages

Jun 5, 2011

Ketawa Sampai Muntah

Hai! Assalamualaikum!
Hari ni hari isninlah! Aku berhujung minggu di Shah Alam hari tu dan sangat happy sebab asyik gelak sampai nak muntah! Ok, sebenarnya nak penuhkan gambar kat entri ni. Tapi korum gambar tak cukup lagi. So, postpone.

Lepas balik ni, bila bangun tidur macam bahu lelenguh a. Tak tau kenapa lah. Adeh. Btw, aku kene diet sebab pengembangan lemak menyebabkan seluar aku semua merusuh tak nak bagi kerjasama yang jitu. Dorang kecewa sebab dorang kalah dengan lemak peha aku. So, ain pesan pergi jogging untuk bakar lemak. Aku plak, kalau nk kurus sebenarnya senang je. TAK PAYAH MAKAN NASI. Ha! Memang seksa diri an. Well..

Ok, takmo bebel pepanjang. Selamat Hari Isnin semua! Have a nice day :)

Notakaki: Azu memenuhi impian perot aku mase di Shah Alam. Weeeeeeeee :) Seronot!
Boleh Je Kalau Nak Share! Korang!

No comments:

Post a Comment